Monday, June 25, 2012

Sommarlovsbörjan

Sommarlovet har börjat, liksom nedvarvningen av tankehastigheten. Samuel har gått på humanisternas konfirmationsläger (obs, inte Samuel på bilden), vi har firat midsommar hos Samuels farmor Åsa på vackra skärgårdsön och Sokka har avslutat agilitykursen. Nu blir det frukost bland blommorna på balkongen ett tag innan vi hittar på något nytt.


Sokka med bästa frisbeen. Det visade sig lättare att motivera henne att hoppa över hinder och springa i tunnlar om hon fick frisbeen i stället för köttbullebitar. Konstig hund.

2 comments:

Eleonora said...

Mycket personlig vovve skulle jag vilja säga, som känner henne - och att hon gillar mig, gör mig också väldigt positivt inställd!!

Visste inte att Samuel blivit konfirmerad. Så fint, då är han på väg att bli vuxen (på riktigt) eller om några år, kanske? Kram till honom.

Du är så sällan inne på bloggen och därför har jag glömt att titta in tidigare - men bättre svar i juli än inget alls. fniss
Kramisar och tack för senast från
Eleonora

Amber said...

Ja, Eleonora, det är en mycket personlig liten dogg! Du inträdde ju mycket tidigt i hennes liv, så det är klart att du har en särskild plats hos henne.

Gossebarnet, eh, Samuel, älskade sin konfirmationsgrupp! Man får ju inte veta alltför mycket,men jag har förstått att de diskuterat viktiga livsfrågor på olika sätt.