Saturday, February 26, 2011

Domptören kommer hem

Den unge domptören gullar med vilddjuren. Samir vill ha mat och Sokka vill leka. Eftersom matte är ovillig att ge ännu en portion mat och inte vill leka just nu, så kan man ju försöka med lillhusse, som inte varit hemma på några dygn.

Domptören vill också ha ordning på tingen. The Fellowship of the Ring, som han lånat av mig ville han inte förstöra i ryggsäcken, så jag fick lov att göra ett omslag, eftersom vi inte hade något som passade bokens storlek. Vi är båda mycket nöjda med det jordnära, oglamorösa resultatet.

Lägg märke till TM med mina initialer i högra hörnet på omslaget.

2 comments:

Eleonora said...

Nästan som ett Ex Libris.

Amber said...

Eleonora: Ja. det vore fint som Ex Libris, men jag har ett fint som jag fick när jag fyllde 40. En kompis som är konstnär har tecknat det - visar dig någon gång när vi kommer ihåg.