Friday, October 20, 2006

Läst

Har just läst The Stone Monkey av Jeffrey Deaver. Har läst ett par böcker av honom tidigare, The Devil's Teardrop och The Blue Nowhere. Köper dem på flygplatser när jag är på resa. Väldigt spännande och snåriga intriger. Ibland kan jag tycka att det blir litet väl fantastiskt, men som bladvändare, eller vad det heter på svenska, är det helt ok litteratur.

Hör att lilla Elvis är ute med sin mamma och gungar. Hon gosar och går upp i rösten, precis som man ska för att småbarn ska lyssna. Elvis kunde gå riktigt bra när han var 10 månader. I helgen fyller han 1 år. Ska köpa en fin fölsepresent till honom från Samuel och mig. Måste bara kolla vad en 1-åring tycker om - det har jag nämligen glömt...

1 comment:

Visionary soul said...

Elvis - inte så vanligt dopnamn nuförtiden, eller...? Tänk att man glömmer så fort hur ungarna fungerade... för bara några år sedan... eller, ja, för min/vår del börjar det ju bli ganska länge sedan som 16-åringen var 1 år... ;-)

Tror att stora, färgglada saker som gärna får låta, och som inte har några smådelar, passar ettåringar... hoppas du hittar något kul! :-)