Monday, September 04, 2006

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Aaarghhhh, jag har syra i ådrorna, hela jag vibrerar, jag är så arg, så arg, så arrrg!!!!!! Ungen har vrålat i minst en kvart, vägrar allt. "Neeeejjj" har han vrålat, kastat sina 135 cm på golvet - upptar halva hallen när han spretar med armar och ben och vägrar klä av sig, vägrar gå in på sitt rum, vägrar låta sig tala med. (Jo, jag vet att det blev tempusbyte, men så vaddå???!) Ja, sedan har han sett till att grannarna säkert vet att det inte spelar någon roll om han badar eller duschar och att jag lovet det ena eller andra (som jag alls inte lovat).



Jaha, nu sjunger den lille ... i duschen helt lugn...

Han kommer inte att ha någon röst i morgon! Så det så!

1 comment:

Anonymous said...

Sonen (jag som skriver):nu först inser jag att mamma inte lovade det.

Samuel