Wednesday, November 01, 2006

En sån däringa lista

(x) snott den här listan (av denne man)
( ) rökt en cigarett
(x) rökt en cigarr
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) vill bli älskad av ngn
( ) är kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) fått sparken
(x) varit i knytnävsslagsmål
(x) rymt hemifrån.
(x) har haft känslor för någon som inte känt samma sak
(x) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
( ) legat med en medarbetare
(x) sett någon dö
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) är jätte blyg
(x) varit i Frankrike
( ) varit i Taizé
(x) spytt i en bar
(x) ätit sushi
( ) åkt snowboard
( ) crowdsurfat under en konsert
(x) varit i ett våldsamt förhållande
(x) tagit smärtstillande
(x) älskar eller saknar någon just nu
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) lekt uppklädd
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt pulka
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
(x) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) pratglad
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
(x) känt mig som en utstött
( ) ätit ett helt glasspaket på 1 h
(x) hatat mitt utseende
(x) varit vittne till ett brott
(x) ifrågasatt mitt hjärta
( ) är tokig i Anime
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) varit i Stockholm
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
( ) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen (i vaddå?)
(x) burit pärlor
( ) hoppat från en bro
( ) ätit hund/kattmat
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) kan Teckenspråk (Alfabetet) (hmm, glömt det mesta misstänker jag...)
( ) drömt att jag gift mig med någon
( ) fastnat med tungan i frysen
(x) Gillar Tv-spel
( ) varit en cheerleader
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) burit fula/annorlunda kläder i skolan
(x) blivit puttad i en sjö med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(x) brutit något av de 206 ben som finns i kroppen
(x) fiskat
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) gråtit så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen
( ) fuskat på ett prov
(x)glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) har drejat en kruka
( ) träffat en utomjording
(x) ätit glass
(x) andas
(x) lärt mig 4 språk (lärt, ja)

2 comments:

Visionary soul said...

Hmmm... intressant! :-) Man får veta lite om dig, det är kul! Kanske ska haka på din lista... om jag orkar, när huvudet slutat göra så ont...

Amber said...

visionary soul: Hmm, jo man får ju det. Sjutton vet om det är så bra. Men att man var vild i sin ungdom kanske inte behöver ligga en till last på ålderns höst. :-)