Wednesday, November 08, 2006

Molnen har lyft

Sonens bonusmamma har SMS:at att resan har gått bra och att de träffades i morse - hon var redan i Kina med Samuels lillasyster. Det lättade rätt bra att få det meddelandet.

Sedan i går har många frågat och varit deltagande i att jag varit ängslig - det har verkligen känts skönt. Man kan ju tycka att det här inte är något, men om man, som jag, lever ensam blir livet ganska platt (till att börja med) när det käraste man har i livet reser bort sådär.

Jag kan bli förvånad över hur mycket andra människors (bloggare och andra) deltagande, på olika sätt, påverkar mig. Glatt överraskad, faktiskt. I teorin vet jag ju det, men behöver påminnas...

Efter att ha övat på julrepertoaren, ska jag nu gå till sängs - rätt nöjd.

2 comments:

qi said...

Vilken bra och omtänksam bonusmamma din son verkar ha! Ha det bra i helgen!

Amber said...

Ja, hon är bra! Det är skönt!