Monday, November 13, 2006

Tankfull ung dam


4 comments:

JULIEK said...

....men åååå for en søt ung dame du har fått i ditt hus da. Man blir ju virkelig varm om hjerte når man ser en slik liten : )

Tankevågor said...

Helt bedårande liten tjej! Det är så härligt med katter. Hos mig kan du se min kattungekull som jag fick förra vintern. Då var det full rulle i julgranen. :)

Lena said...

Kattungar är balnd det sötaste och mest sköra - ser det ut som i alla fall - som finns.
Vad hände med hittekatten? Du kanske har skrivit om det, men då har jag missat det.

Amber said...

julie: Jo, jag är varm i hjärtat jag med. :-)

londongirl: Såg din kattungekull - kan tänka mig hur det var med julgran samtidigt. Mer hjulgran så att säga...

panter: Jag har nog inte skrivit om hur det gick med hittekatten Honung - han rymde och kom aldrig mer tillbaka. Jag saknade och Samuel grät. :-( Men nu är jag glad igen, hoppas Samuel med blir glad när han kommer hem.