Tuesday, April 03, 2007

Morr och maooorrrl

Började skriva i total affekt. Samuel bara vägrade göra som jag sa. Shit, vad arg jag blir. Nå, jag har raderat det jag skrev när jag var som argast. Lika bra det - vad ska man med det till efteråt?!

Nu sitter han med kompisen Emil och tittar på Spiderman The Venom Saga och äter popcorn, medan Emil äter chips.

Behöver lugna ner mig litet - ska börja på boken, Margareta Strömstedts Natten de hängde Ruth Ellis som kom från Adlibris i dag, så kan gossarne knapra framför tv:n.


I morgon bitti ska vi med Momo Katt till veterinären och kastrera henne. Då slipper man "maooorrrrl" hela nätterna. Det gäller att vråla på i natt, för sedan är det slut - men det vet ju inte hon.


2 comments:

qi said...

Lilla Momo, vad fin hon är!

Kommer ihåg hur mina katter var direkt efter jag hämtat dem från veterinären när de hade kastrerats, hur de raglade omkring här på golven... De kunde inte förstå varför bakbenen inte lydde dem...

Amber said...

Ja, precis som du beskriver var det i onsdag med Momo...